ليبل | رول ليبل | رول .

ليبل | رول

خدمات ويژه به مشتريان

مشتريان جديد بدون سابقه همكاري
ما براي مشترياني كه براي اولين بار به مجموعه اين شركت براي توليد ليبل هاي مورد نياز خود مراجعه مي كند ، خدمات ويژه اي داريم . ما با كمال اشتياق ، از اينكه بتوانيم توصيه هاي مفيدي را براي انتخاب صحيح و مناسب مواد اوليه و چسب براي ليبل هاي مورد درخواست آن ها انجام دهيم خوشحال مي شويم . لذا اولين قدم اين است كه از طريق تلفن  ، ايميل و يا حضوري با ما تماس بگيريد و نيازهاي خود را بيان نمائيد تا ضمن پاسخگوئي به سوالات شما ، نسبت به ليبل خود بهترين مشاوره ها را از بخش فني شركت بگيريد . منبع :  ليبل

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۱:۳۶ توسط:chupgostarshargh موضوع:

امكانات چاپ

ماشين چاپ افست رول به نام ادلمند ( رولند ) ساخت كشور آلمان مدل 2007 ، 5 رنگ مرحله اول
سيستم Re-inserting جهت انجام 5 رنگ در مرحله دوم ، در واقع با اين ماشين چاپ مي توان تا 10 رنگ چاپ افست با بهترين كيفيت انجام داد . ابعاد چاپ ( زينك ) 711 ×510 مي باشد . منبع :  رول

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۱:۳۵ توسط:chupgostarshargh موضوع:

مشخصات فني ليبل

ليبل و عبارت پشت چسبدار

ليبل هاي پشت چسبدار  يا خود چسب ، از سه قسمت تشكيل شده است . ( رويه ، زيره ، چسب )    Face material ( رويه ) :   رويه ها انواع مختلف دارد و نوع ليبل را با نام رويه آن مي شناسند . در مجموع رويه هاي مورد استفاده در ليبل ها را به دو گروه كاغذي و فيلم مي توان تقسيم بندي نمود كه ضخامت آن ها متفاوت مي باشد .   1)انواع كاغذ :    كاغذ گلاسه : در داخل توليد مي شود .    كاغذ سوپر گلاس : از خارج تهيه مي گردد . چاپ پذيري ( printaibility  ) نوع خارجي بالاتر مي باشد .     كاغذ متالايز نقره اي و طلائي : در داخل براي سفارشات خاص قابل تأمين است .   2) انواع فيلم :   فيلم ها مواد پليمري هستند و در برابر آب مقاومت زيادي دارند و انعطاف پذيري ( flexibility ) بالائي دارند و در برابر انقباض و انبساط بستر ايستائي خود را حفظ مي كنند .    PE ( پلي اتيلن ) : در ايران نوع بسيار براق و سفيد  يا سفيد گچي آن مورد استفاده قرار مي گيرد و نوع ترنسپارنت آن نيز قابل تهيه در داخل مي باشد .اين محصول ضد آب ، فوق العاده انعطاف پذير است  .    PP (پلي پروپلين ) صدفي : اين محصول ضد آب و انعطاف پذير ي خوبي دارد بيشترين نوع مورد استفاده ي آن ترنسپارنت و رنگ هاي صدفي و متالايز نقره اي آن مي باشد كه در داخل كشور قابل تهيه مي باشد . .        back paper  ( زيره )   عموماً از جنس كاغذ مي باشد كه به وسيله سليكون پوشش داده مي شود تا خاصيت رها كننده يافته و لذا ليبل به سادگي از آن جدا شود . به همين دليل در ايران به كاغذ سيليكون معروف است  به رنگ سفيد و يا زرد با ضخامت 62 ميكرون عرضه مي شود و كيفيت آن در توليد بسيار موثر ولي در مصرف محصول تأثير چنداني ندارد .... منبع :

 چاپ گستر شرق



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۱:۳۴ توسط:chupgostarshargh موضوع:

تاريخچه چاپ

اختراع چاپ


به قرن ها پيش از گوتنبرگ، كه نامش به عنوان مخترع چاپ در تـاريخ به ثبت رسيده بر مي گردد. آشوريان هزاران سال پيش از ميلاد برروي خشت هايي از گل رس مهر مي زدند. استعمال حروف قابل انتقال نيز بين سال هاي 1051 و 1058 در چين آغاز شد. مخترع آن فردي به نام پي شنگ بود و حروف نيز از جنس گل رس بود. حروف دستي و حروف قلعي كه پس از آنها به كار آمد، هيچ يك رواجي نيافت، برعكس حروف چوبي متداول شد.در سال 1440، گوتنبرگ بدون اطلاع از كار چيني ها، حروف قابل انتقال را اختراع و براي هر كدام از حروف الفبا از يك حرف جدا استفاده كرد. حروف متحرك را چيني ها اختراع كردند، ولي گوتنبرگ كه زرگر بود، آلياژي براي ريخته گري حروف از سرب و آنتي مو آن ساخت و نسبت هر يك از اين دو فلز را به طوري انتخاب كرد كه حروف بيش از حد سخت و نرم نباشند. وي براي مركب چاپ هم فرمول مناسبي يافت و با رفع موانع و حل مشكلات چاپ را ميسر كرد. 20 سال بعد از تلاش هاي گوتنبرگ در امر چاپ، اين صنعت با استفاده از سطح هاي برجسته در ونيز، فلورانس، پاريس و ليون بسيار كم رواج پيدا كرد. ولي  دستگاه چاپ گوتنبرگ، به دليل هزينه هاي بسيار بالا ، براي ثروتمندان قابل دسترسي بود و براي همين تا مدت ها استقبال چنداني از دستگاه چاپ او نشد. 300 سال بعد از اختراع دستگاه چاپ، يك نمايشنامه نويس آلماني به نام آلوئيس زنه فلدر در سال 1796 ميلادي چاپ سنگي يا ليتو گرافي را اختراع كرد. در اين روش چاپي هر سنگي كه متن يا تصوير روي آن حك مي شد، براي چاپ تيراژ 750تا عملكرد مطلوب داشت و بعد از آن نقش بروي سطح چاپي چاپ نمي شد. در ايران براي نخستين بار چاپ سنگي را ميرزا صالح شيرازي در تبريز به راه انداخت. ميرزا صالح كه از سوي دولت ايران براي فراگيري هنرهاي جديد به اروپا فرستاده شد، در سال 1250 قمري در بازگشت به ايران يك دستگاه چاپ سنگي با خود به تبريز آورد. چاپخانه سنگي اول در تهران و بعد در اصفهان و سپس ساير شهرهاي ايران راه اندازي شد و بيش از 50 سال تنها روش چاپ در ايران بود و تا اواخر دوره قاجاريه، آنچه در ايران به چاپ مي رسيد، از چاپ سنگي استفاده مي شد.

منبع : 

چاپ گستر شرق



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۱:۳۴ توسط:chupgostarshargh موضوع:

مديريت رنگ در چاپ افست

مديريت رنگ در چاپ افست، رول

مديريت رنگ در چاپ افستبه دست آوردن رنگ هاي مطلوب و مورد تأييد مشتري و يا مطابق ارژينال در كار چاپي، هميشه يكي از چالش هاي اساسيبه دست آوردن رنگ هاي مطلوب و مورد تأييد مشتري و يا مطابق ارژينال در كار چاپي، هميشه يكي از چالش هاي اساسي در صنعت چاپ بوده است.اين مسأله به خاطر عوامل فراواني كه در آن مؤثر هستند، از پيچيدگي خاصي برخوردار است. ولي دانشي در اين زمينه شكل گرفته كه به مديريت رنگ موسوم است.مديريت رنگ، همه عوامل و مراحل مؤثر در شكل گيري رنگ در چاپ را از مرحله قبل از چاپ تا پس از آن مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهد.مديريت رنگ؛ مديريت كيفيتمديريت رنگ بخشي از يك سيستم كنترل كيفيت جامع است و به مسيري كه رنگ از مرحله طراحي تا چاپ پشت سر مي گذارد، مربوط ميشود: كارآيي اندازه ها با استفاده از سيستم هاي گردش كار پيش از چاپ ديجيتال، شبكه سازي و تنظيمات ماشين چاپ با پشتيباني نرم افزار، افزايش پيدا مي كند. گردش كار رنگ شامل اين مراحل مي شود:- تنظيم ماشين چاپ- تعيين استانداردهاي رنگ و مقادير آن- انتخاب لاستيك سيلندر مناسب و مركب- ايجاد شرايط استاندارد براي توليد چاپ- كنترل كيفيت از طريق اندازه گيري و نظارت در طول فرآيند چاپ- توليد فيلم يا پليت و ارزيابي كيفيت آن ها- كاليبره كردن دستگاه كامپيوتر به پليت  و اسكنرهاي پليت 3 CIP - هماهنگ كردن داده هاي- تهيه پروف (نمونه گيري يا مشاهده آخرين وضعيت كار در هر مرحله)- ارزيابي كيفيت پروف ها (كنسرسيوم بين المللي رنگ)كه به اصلاح اثر انگشت يا ICC  براي ساخت پروفايل هاي استاندارد(Test charts) - چاپ جداول ويژه ماشين چاپ ناميده ميشود.Finger Prints )براي استاندارد چاپي ويژه هر كار ICC- ساخت پروفايل خروجي (فايل هاي براي هريك از تجهيزات از جمله مونيتور، اسكنر، پروفر و غيره ICC - ساخت پروفايل- ضميمه كردن و فعال كردن تنظيمات مديريت رنگ در توليدات نرم افزاريبه فرآيندها فكر كنيد.در بحث مديريت رنگ آن چه اهيمت دارد اين است كه كليه مراحل كار به عنوان فرآيندهاي جداگانه (از جمله كامپيوتر به پليت )به حساب بيايند زيرا هر كدم تابع نوساناتي هستند كه تحت تأثير عوامل مختلف از جمله عملكرد ليزر، دولوپر، پليت يا فيلم قراردارند.

منبع : 

چاپ گستر شرق



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۱:۲۸ توسط:chupgostarshargh موضوع: